Αρχική Αθλητικά Formula 1: Και τώρα οι δυο τους

Formula 1: Και τώρα οι δυο τους

απο Peter S.

ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΟ POLL ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Εμείς σας είχαμε προϊδεάσει ! Πριν απο δύο εβδομάδες, σας λέγαμε για το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων, και λίγο πριν την ύστατη μάχη έχουμε κυριολεκτικά κούρσα για δύο.

Μετά τα όσα απίστευτα έγιναν στη Σαουδική Αραβία. Τις εκκινήσεις, τις επανεκκινήσεις, τα προσπεράσματα,τις κόκκινες σημαίες,τα εικονικά αυτοκίνητα ασφαλείας, τις συγκρούσεις και τις ανακοινώσεις, πλέον είναι γεγονός. ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΠΑΛΙΑ στην κορυφή των οδηγών, και πάμε για φινάλε που κόβει την ανάσα.

img 8120 1

Πως φτάσαμε εδώ ;

Όπως σας είχαμε πει, τα δύο Grand Prix που απέμεναν θα έκριναν τον τίτλο, και όντως πριν την τελευταία καρό σημαία θα έχουμε μια μεγάλη μάχη μεταξύ του υπερΠρωταθλητή Χάμιλτον, και του ζόρικου Μαχ Φερστάπεν. Η κόντρα των δύο κορυφώθηκε στη Σαουδική Αραβία τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Στον 36ο γύρο, “τα αίματα άναψαν”. Με τα αλλεπάλληλα φρεναρίσματα του Φερστάπεν με ανοιχτό το DRS του Χάμιλτον ο οποίος βγήκε μέχρι και εκτός πίστας. Ακόμα και η επαφή των δυο μονοθεσιων στον 37ο γύρο δεν ήταν ικανη να σταματήσει την ορμή της Mercedes, που με την εμπειρία του οδηγού της πέρασε μπροστά στον 43ο γύρο.Τα πράγματα εμειναν ετσι μεχρι το τέλος με την Mercedes να κάνει το 1-3, να βάζει τις βάσεις για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον Χάμιλτον στο νήμα για τον 8ο τίτλο του.

Οι δηλώσεις του πρωταθλητή περι επικίνδυνης οδήγησης του Φερστάπεν δεν έλειψαν και τη σκυτάλη των ανακοινώσεων πήραν Red Bull και Mercedes.

img 8129

Οι αγωνοδίκες της FIA δούλεψαν υπερωρίες, για μια απ τις χειρότερες κατα τη γνώμη μας πίστες που καλό θα ήταν να αφαιρεθεί απο το καλεντάρι της F1. Εν τέλει επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων στον Φερστάπεν με την τελική κατάταξη να μην αλλάζει.

Η οδηγική συμπεριφορά των φιναλιστ

img 8118

Ο Χάμιλτον στη Σαουδικη Αραβια ήταν αρχικά αγχωμένος, αυτο εκφράστηκε αρκετές φορές μέσω του team radio απ τον ίδιο, καθώς για παράδειγμα θεωρούσε λάνθασμένη τη γρήγορη αλλαγή ελαστικών. Βέβαια όταν έφτασε μια ανάσα απ τον Φερστάπεν, το αγχος έκανε στην άκρη, οπως και το μονοθέσιο του Ολλανδού. Ο Χαμιλτον οταν ξέρει οτι μπορεί να νικήσει θα το κάνει αλλά θέλει να ναι και απόλυτα σίγουρος. Η εμπειρία του τον έχει διδάξει οτι δεν μπορούσε να ρισκάρει και πολλά, ειδικά σε μια τέτοια πίστα γιατί με το παραμικρό λάθος μπορεί να έχανε τον αγώνα και τον τίτλο. Οπότε με συντηρητική αλλα και υπομονετική οδήγηση πήρε τη νίκη και το μομέντουμ του πρωταθλήματος. Αν έχει αυτό το ρυθμό, σε μια εβδομάδα θα μιλάμε για τον κορυφαίο οδηγο όλων των εποχών.

Απο την άλλη ο Μαξ Φερστάπεν, διαθέτει τσαγανό. Ακομα και στα δύσκολα έχει θρασσος και πολλές οδηγικές ικανότητες που μπορούν να τον οδηγήσουν στον τίτλο. Όμως όταν κατα τη διαρκεια του αγώνα κάτι του πάει στραβά, δείχνει να μη μπορεί να διαχειριστεί ειδικές καταστάσεις. Απ τη μια οι εντολές της RedBull που τις παρακούει,απ την άλλη ο “οδηγικός εγωισμός” για τον τίτλο,τον έφεραν δεύτερο και πλέον ισόβαθμο. Θα πρέπει να διατηρεί περισσότερο την ψυχραιμία του, και να μη δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τον ίδιο αλλα και για τους άλλους. Μόνο έτσι μπορεί να ελπίζει στον τελευταίο αγώνα ωστε να σηκώσει τον 1ο του τίτλο.

Άμπου Ντάμπι και προϊστορία

img 8119 1

Το τριήμερο 10-12 Δεκεμβρίου στην πίστα του Αμπου Ντάμπι θα μάθουμε τον φετινό πρωταθλητή. Σε μια πίστα που ξεκίνησε να φιλοξενεί Grand Prix απο το 2009 θα κριθεί ο φετινός τίτλος.

Την πίστα αυτή ο Χάμιλτον την ξέρει καλά καθώς συμμετείχε απο την πρώτη της προσθήκη στο καλεντάρι της F1 πριν 12 χρόνια. Κατα τη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων στο Abu Dhabi ο Χάμιλτον έχει ανέβει στο βάθρο 9 φορές απ τις οποίες τις 5 είχε κατακτήσει την πρώτη θέση.

Αντίθετα ο Φερστάπεν,απ το 2015 που συμμετέχει επαγγελματικά, στην πίστα του Αμπου Ντάμπι τερμάτισε 1ος μόνο περυσι που είχε κριθεί το πρωταθλημα ενώ αλλες δυο χρονιές είχε ανέβει στο βάθρο ως 2ος(2019) και ως 3ος(2018).

img 8122

Η πίστα έχει 2 μεγάλες ευθείες με δύο ζώνες για το DRS, αλλά και κάποιες στροφές-παγίδες, οι οποίες βέβαια έχουν τροποποιηθεί. Η μία μάλιστα είναι και υπόγεια καθώς περνάει κάτω απ την περίφημη μαρίνα του Αμπου Ντάμπι

ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΣ

Οι δύο διεκδικητές είναι ισόβαθμοι, κάτι που έχει να συμβεί 47 χρόνια. Το 1974 ο Έμερσον Φιτιπάλντι με την McLaren Ford και ο Κλέι Ρεγκατσόνι με τη Ferrari πάλευαν για τον τίτλο. Τελικά ο Βραζιλιάνος στέφθηκε πρωταθλητής μετά τα 15 Grand Prix της Formula 1.

img 8121

Τώρα Μαξ Φερστάπεν και Λιουις Χαμιλτον ισοβαθμούν στους 369,5 βαθμούς και το τελευταίο Grand Prix πέρα απο τις οδηγικές μάχες, έχει και ιστορικό χαρακτήρα.

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ !!!

Related Articles

Αφήστε ένα σχόλιο