Σημαντική επιβράδυνση στην ανάπτυξη συνδρομητών βλέπει το Netflix για το πρώτο τρίμηνο του έτους, γεγονός που οδήγησε τη μετοχή του σε πτώτη σχεδόν 20%
Το Netflix πρόσθεσε μόλις 18,2 εκατ. πελάτες το 2021, περίπου 50% λιγότερο από το προηγούμενο έτος- ρεκόρ.
Μετά και την ανακοίνωση της αύξησης τιμων στις συνδρομές υπήρξε πτώση εγγράφων νέων συνδρομητών, με την διοίκηση να αναγνωρίζει ότι οι χρήστες προτιμούν άλλες πλατφόρμες και ο ανταγωνισμός πλέον είναι μεγαλύτερος.
«Είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε γιατί η απόκτηση (συνδρομητών) δεν έχει ανακτήσει τα προ του Covid επίπεδα», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Σπένσερ Νιούμαν την Πέμπτη. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του επανέλαβαν την εμπιστοσύνη τους στις μακροπρόθεσμες προοπτικές της επιχείρησης.
προηγούμενο άρθρο