Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε πως με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών, θα ξεκινήσει ελέγχους των εμπορικών πρακτικών, που χρησιμοποιούν οι influencers στουςστα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο πλαίσιο ελέγχων που διενεργούνται στα Κράτη Μέλη της Ε.Ε με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου πρόκειται να πραγματοποιήσει ελέγχους στις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στα social media, προκειμένου να προωθήσουν ή να διαθέσουν προς πώληση αγαθά και υπηρεσίες εταιρειών με τις οποίες συνεργάζονται.
Υπουργείο Ανάπτυξης : Έλεγχος σε Influencers για παραπλανητικές πρακτικές
προηγούμενο άρθρο